Fontos ugyanakkor minden esetben megfogalmazni, hogy mit várok el attól a tárgytól, amit megveszünk. S ha elfogadjuk az esetleges hiányosságokat, akkor együtt tudunk élni a tárgyainkkal. Hasonlóképpen van ez egyébként a párkapcsolatainkban is, ha meg akarjuk változtatni a másikat, s nem fogadjuk el a hibáival, folyamatosan problémákat gerjesztünk magunknak.
Unos-untalan hangsúlyozom, de nem győzöm eléggé, hogy próbáljátok ki, teszteljétek le, tapogassátok meg azokat a termékeket, amelyekkel kapcsolatban kételyeitek vannak. Akár nálunk a Robotguru Élménytárban, akár más értékesítőnél, de éljetek a lehetőséggel.
Az alábbi levelet kaptam a múlt hónapban, s azt gondoltam, megosztom.
"Tisztelt Robotguru,
Kedves Attila!
Kedves Attila!
Ahogy azt írásban jeleztem , és
telefonon is beszéltük, sajnos vissza kellett küldenem a Scooba 450-et.
Erre azért kényszerültem, mert az árához képest a robot alulmúlta az elvárásainkat.
Családunkban immár két Roomba-t is megelégedéssel használunk, így nagy várakozásokkal vártuk a 450-es felmosórobotot érkezését.
Erre azért kényszerültem, mert az árához képest a robot alulmúlta az elvárásainkat.
Családunkban immár két Roomba-t is megelégedéssel használunk, így nagy várakozásokkal vártuk a 450-es felmosórobotot érkezését.
Két helységben is kipróbáltuk, azonban mindkét esetben számtalan
bosszantó hiányosságot vettünk észre, amelyeket az olcsóbb Roomba-k például
gond nélkül megoldanak. Nevezetesen: egy 3*2,5 m-es, akadálymentes konyhában
például volt olyan terület, amit teljesen érintetlenül hagyott, illetve
oldalkefe hiányában (pedig a használati útmutató azt hirdeti, külön felsöprés
nem szükséges használata előtt) a morzsákat, apró szemetet, port a
szegélyek mellé tolta és ott hagyta. Sajnos a víz visszaszívása is felületes
volt; itt ott tócsák maradtak.
Az étkezőben (4*3m) a székeket felraktuk az asztalra,
ami még mindig kevésnek bizonyult, mert az asztal négy lába annyira
összezavarta a robot munkáját, hogy az asztal alatti területet teljesen ki is
hagyta, nyilván a fal melletti területeken a sarkokban ugyancsak piszkot
hagyott maga után.Mindezeket a hiányosságot tapasztalva nem volt más lehetőségem, mint csalódottan visszaküldeni a gépet.
A számlaszám ahova a vételár visszautalható:
.............-..............
..... Bank
szlatulajdonos: ........
Köszönettel:
.............. aláírás (név és cím a szerkesztőségben)"Ps.
A robotot természetesen megkaptuk, a vételárat az ügyfél kérésének megfelelően visszautaltuk.
Ps2.
Természetesen nem mindennaposak az ilyen esetek, de előzzük meg, ha lehet. Nem jó a vásárlónak, nem jó a kereskedőnek, nem jó az importőrnek, nem jó a gyártónak.
A Robot legyen Veled!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése