2015. április 25., szombat

Szakkereskedés vagy márkakereskedés?

Mindenki a saját tehenét dícséri!

Sokadjára szaladunk bele ebbe a problémába.
Szakkereskedés vagy márkakereskedés?

Az én apukám magasabb, mint a Tied. (óvodai párbeszéd részlet)
Én gyorsabban futok, mint Te. Jobb vagyok matekból, mint Te. (általános iskolai párbeszéd részlet)
Az én csajom csinosabb, mint a ... (párbeszéd részlet a gimiből)
Én jobb iskolákba, egyetemre jártam, mint ... (párbeszéd részlet egy felvételi beszélgetésen)

... aztán ez folytatódik a mindennapi életünkben, ez folytatódik az értékesítésben, termékválasztásnál, termékvásárlásnál is.

Az én termékem jobb, mint a másiké.
Mi régebb óta gyártjuk ezt a terméket.
Mi csak ezzel foglalkozunk, specialisták vagyunk.(részletek a márkakereskedő értékesítői beszélgetéséből)

Mi a célod?
Milyen problémára keresel megoldást?
Mi az, amiben tudsz kompromisszumot kötni, hiszen olyan termék, ami 100 százalékban megfelel az elképzeléseinknek - valljuk be - nem létezik?
Fontos számodra ...? (részletek egy szakkereskedő értékesítői beszélgetésből)

Rendben. Nem vagyunk egyformák. Mindenki másként csinálja ;-)
De hol vagy eközben Te? Az igényeid, az elképzeléseid a termékről? Hogy ez miért lesz jó Neked? Hol vannak a Te vágyaid, melyeket a termék megvásárlásával szeretnél kielégíteni?

Nem teszem le a voksot egyik mellett sem, hiszen csak kérdéseket fogalmaztam meg.

A jó szakkereskedésnek teljesen mindegy, hogy melyik márkát választod. Nem érdekli, hogy melyiken van nagyobb vagy kisebb árrése.
Egyedül csak az érdekli, hogy olyat válassz, amelyik e leginkább megfelel a céljaidnak, elképzeléseidnek, életritmusodnak és életsítusodnak és segít abban, hogy ennek megfelelően hozz döntést.

A Robot legyen Veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése