Hibáztunk. Egy beérkező megrendelésnél nem tudtuk elérni a kedves vásárlót - többszöri hívás ellenére sem - a megadott telefonszámon és megvártuk, hogy jelentkezzen, ahelyett, hogy mailben kértük volna a helyes telefonszámot.
Sajnos mi sem vagyunk "robotok", tévedünk ...
Egy héttel a rendelés leadása után kaptunk egy e-mailt, melyben a vásárlónk érdeklődött a rendelés státusza iránt. 30 másodperc múlva válaszmailben elkértük a helyes telefonszámot, 2 perc múlva felhívtuk, és 2 órán belül futárunktól megkapta a korábban már előkészített, összecsomagolt rendelését.
Természetesen elnézést kértünk és küldtünk a rendelés mellé egy meglepetés ajándékot is.
A lényeg most jön ...
A vásárlónk így köszönt el tőlünk: A robot legyen veletek!
Meghatódtam, pedig nem vagyok az a tipikus érzelgős fajta. Köszönjük!
Azt hiszem, Robotguru ekkor született meg igazán!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése