2015. március 25., szerda

Ha csalódott leszek, hogy kapom vissza a pénzt?

Az alábbi levelezést komment nélkül posztolom, mert egy későbbi blogbejegyzésben szeretnék az internetes vásárlással kapcsolatosan megosztani néhány gondolatot.

Kérdés e-mailben:

Subject: Internetes vásárlás

"Kedves Robotguru!
Azt szeretném kérdezni, ha internetről rendelek egy porszívó robotot önöktől, s esetleg nem vállna be, akkor hány nap után küldhetem vissza, illetve milyen módon kapom vissza a kifizetett pénzt, s milyen módon küldöm vissza a terméket. 

Köszönettel,
... (aláírás)"

Válasz e-mailben:
"Kedves ....!

Természetesen az internetes vásárlásra vonatkozó feltételeket betartjuk (visszaküldés 14 nap, visszautalás bankszámlára 30 napon belül, futárszolgálat, posta, személyes átadás).

Amit nem igazán értek, hogy miért nem inkább azt kérdezed, hogy milyen robotot ajánlunk Neked, milyen igényeid vannak a robottal kapcsolatban, milyen lakásban, milyen körülmények között szeretnéd használni, mi az, amit elvársz tőle.

Szívesen segítünk Neked ebben, s talán ha válaszokat kapsz a kérdéseidre, kisebb az esélye, hogy olyan robotot vásárolsz, amelyik nem felel meg az igényeidnek, s vissza kell küldjed a feladónak, jelen esetben nekünk.

Remélem, segítettem, kérdés esetén állunk rendelkezésedre telefonon, e-mailben vagy személyesen!

Köszönjük érdeklődésed!
aTI (aláírás)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése