2015. március 24., kedd

Csalódott vagyok, nem azt kaptam, amit vártam!

Vannak a robotértékesítésnek árnyoldalai is, amikor az ügyfél nem elégedett egy termékkel, vagy nem azt kapja, amit várt. Azt gondolom ugyanakkor, hogy szükséges beszélni azokról az esetekről is, amelyek, nem a csillogásról, a sikeres eladásokról, hanem a gondokról, esetleges kudarcokról szólnak.
Fontos ugyanakkor minden esetben megfogalmazni, hogy mit várok el attól a tárgytól, amit megveszünk. S ha elfogadjuk az esetleges hiányosságokat, akkor együtt tudunk élni a tárgyainkkal. Hasonlóképpen van ez egyébként a párkapcsolatainkban is, ha meg akarjuk változtatni a másikat, s nem fogadjuk el a hibáival, folyamatosan problémákat gerjesztünk magunknak.
Unos-untalan hangsúlyozom, de nem győzöm eléggé, hogy próbáljátok ki, teszteljétek le, tapogassátok meg azokat a termékeket, amelyekkel kapcsolatban kételyeitek vannak. Akár nálunk a Robotguru Élménytárban, akár más értékesítőnél, de éljetek a lehetőséggel.

Az alábbi levelet kaptam a múlt hónapban, s azt gondoltam, megosztom.
 
"Tisztelt Robotguru,
Kedves Attila!

Ahogy azt írásban jeleztem , és telefonon is beszéltük, sajnos vissza kellett küldenem a Scooba 450-et.
Erre azért kényszerültem, mert az árához képest a robot alulmúlta az elvárásainkat.
Családunkban immár két Roomba-t is megelégedéssel használunk, így nagy várakozásokkal vártuk a 450-es felmosórobotot érkezését.
Két helységben is kipróbáltuk, azonban mindkét esetben számtalan bosszantó hiányosságot vettünk észre, amelyeket az olcsóbb Roomba-k például gond nélkül megoldanak. Nevezetesen: egy 3*2,5 m-es, akadálymentes konyhában például volt olyan terület, amit teljesen érintetlenül hagyott, illetve oldalkefe hiányában (pedig a használati útmutató azt hirdeti, külön felsöprés nem szükséges használata előtt) a morzsákat, apró szemetet, port a szegélyek mellé tolta és ott hagyta. Sajnos a víz visszaszívása is felületes volt; itt ott tócsák maradtak.
Az étkezőben (4*3m) a székeket felraktuk az asztalra, ami még mindig kevésnek bizonyult, mert az asztal négy lába annyira összezavarta a robot munkáját, hogy az asztal alatti területet teljesen ki is hagyta, nyilván a fal melletti területeken a sarkokban ugyancsak piszkot hagyott maga után.

Mindezeket a hiányosságot tapasztalva nem volt más lehetőségem, mint csalódottan visszaküldeni a gépet.
A számlaszám ahova a vételár visszautalható:
.............-..............
..... Bank
szlatulajdonos: ........

Köszönettel:
.............. aláírás (név és cím a szerkesztőségben)"

Ps.
A robotot természetesen megkaptuk, a vételárat az ügyfél kérésének megfelelően visszautaltuk.

Ps2.
Természetesen nem mindennaposak az ilyen esetek, de előzzük meg, ha lehet. Nem jó a vásárlónak, nem jó a kereskedőnek, nem jó az importőrnek, nem jó a gyártónak.

A Robot legyen Veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése